REKLAMACJE
Jakość jest dla nas bardzo ważna, dlatego bardzo starannie kompletujemy nasze produkty. Jeżeli dostrzegliście jakiekolwiek niedoskonałości lub wady w naszym towarze – niezwłocznie je nam zgłoście. Dołożymy wszelkich starań, by usunąć ewentualne usterki.
JAK TO WYGLĄDA W PRAKTYCE?
Na nasz adres :
MARGOT STUDIO
Ul. Paderewskiego 7 (pasaż Bazar)
61-770 POZNAŃ
Polska
przyślijcie: wadliwy produkt, oryginał lub kopię paragonu zakupu tego produktu razem z krótkim opisem uszkodzenia, wady lub niezgodności produktu z oferowanym na naszej stronie.
- W terminie 14 dni od momentu otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego, otrzymacie od nas informację o wyniku jego rozpatrzenia. Roszczenia reklamacyjne zawsze rozpatrujemy nieodpłatnie. Jeśli wada biżuterii wynika z naszej winy, zostanie ona niezwłocznie naprawiona i odesłana Wam, na nasz koszt. Jeżeli, jednak stwierdzimy, iż uszkodzenia powstały na skutek wadliwego użytkowania produktu, to poinformujemy Was o ewentualnych kosztach odpłatnej naprawy.
- Ważne! Przed pokwitowaniem odbioru przesyłki, sprawdźcie uważnie, czy opakowanie z biżuterią nie uległo uszkodzeniu lub, czy nie zostało otwarte! Jeżeli tak się stało, to macie prawo odmówić odbioru przesyłki oraz w obecności kuriera spisać protokół uszkodzenia. Powiadomcie nas niezwłocznie o tym fakcie.
Szczegółowe informacje dotyczące składania i rozpatrywania reklamacji znajdziecie w naszym Regulaminie.
Prawidłowo użytkując biżuterię unikniemy kłopotów.
Życzymy zadowolenia z naszych obiektów złotniczych.
Podkreślić jednak chcemy, iż oferowana w sklepie biżuteria jest wytworem pracy ręcznej. Do jej wytworzenia używa się głównie półszlachetnych kamieni co powoduje, że czasami występuje pewna różnica pomiędzy wyglądem wyrobu na zdjęciu, a rzeczywistym.
Margot studio.